Iskola

2009.03.10. 06:24

Kedd Reggel. Az éjszaka nem sokat aludtam, nikotinhiánytól szenvedve kissé feszült voltam álmomban, de végre elöször ott is sikerült megállnom hogy ne gyujtsak rá ha kinálnak. Tudat alatt, akkor élesben is menni fog. Kezdem érezni hogy minket is elér a válság, de ha belegondolok-Jó tudom hogy közhely-ez a cigarettázás totális szuicid dolog. Másrészt egy kiváló jellemformáló, az én esetemben a leszokás miatt.ÉS azért az ilyen inséges időkben igazán jól jön havi plusz 20.000 forint, ami egyébként csak a füst be és kilélegzésére menne el. Büszkén(büszkén?) Állithatom hogy 2 napja nem gyujtottam rá. Remélem ez már igy is marad. Meglátjuk.
Két hét után újra iskola, nehéz lesz megszokni. De végre sikerült felébrednem időben, ami eddig képtelenség volt számomra, kivéve ha vizsga volt az nap. Kezd úrrá lenni rajtam az az álomkór ami hugomat pár éve súlytotta, napi 14 óra alvás és a maradék tiz is zombi módján telik el.
És egy lövés a hétvégégi ikerúrbuliból:

A bejegyzés trackback címe:

https://laney3000.blog.hu/api/trackback/id/tr351011650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása