Mission Failed :]

2009.03.11. 13:43

Üdvözletem! Az iskolába indulás sikeresen megtörtént, ám a buszra felszállván kisebb komplikációk akadtak, ugyanis találkoztam egy nagyon jó barátnőmmel akivel elég ritkán szoktam-talán a buszon kívül szinte nem is- és mivel a marketing óra kevésbé kecsegtet akkora örömmel mint ő, kapva kaptam az alkalmon és tervet módosítottam, így elhívtam őt sétálni és beszélgetni Székesfehérváron. Sajnos az idő nem kedvezett, bár mit vár az ember egy korai márciustól? Egy-másfél órás beszélgetés, hülyéskedés után az idő kezdett elég csapadékossá válni, úgy döntöttünk visszaszállunk a buszra és hazamegyünk. majdnem egy óráig tartott egy nyamvadt 25 kilométeres táv...
Másfelől nézve és visszatérve a leszokó akcióhoz, elárulom hogy éreztem magam. Belülről feszítő erő, mintha egy Alien testvadász lenne bennem, a torkomban gombóc amitől egész idő alatt a hányinger kerülgetett, emellett pedig folyamatos feszültség, és a figyelmem 50% a cigarettázáson járt, a többi 40% a női melleken, fenekeken, ahogy szokott lenni, és a 10% minden máson. :]
Szóval leszálltam a buszról, közben találkoztam pár ismerőssel, akikkel az estéről tárgyaltam, s közben reflexből: van egy cigid? és volt. Apám, Vétkeztem! 25 órával az utolsó bűzrúd után mégegyre rágyújtottam, mert már éreztem: Közeleg a vég. Ám megnyugodtam tőle és most úgy érzem legalább egy napig nem fog hiányozni, már az is jó lesz ha visszaszorítom napi egy szál pálcikára. Nehéz, nagyon nehéz, de a válság nagy úr. Tehát az estét valószínűleg a Rúzs-ban töltöm egy két régen látott haver társaságában. Addig is belefér pár sorozatepizód, popcorn, és pánkrokk! :]
Písz!

A bejegyzés trackback címe:

https://laney3000.blog.hu/api/trackback/id/tr181011646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása