2009.03.10. 21:26



Jóreggelt, illetve estét. A délután folyamán kicsit bealudtam...Döbbentem tapasztalom hogy a Terminator Sarah Connor Krónikái egyre jobban adja le a szintet, mig az első évad szinte csak akcióról szólt, az utóbbi részek végig külön független érzelmes szálakon futnak. Nyálelválasztásra ott van a Szivek Szállodája és a társai nem értem miért nem tudnak normális forgatókönyvet írni? Ellenben Cameron még mindig gyönyörül, elvont és egyre érdekesebb tulajdonságokkal áll elő. Cigaretta, Cigaretta...a délutáni álmomba is beleszövődött, hogy egyik haverom bekínált és rá is gyujtottam...Lihegve ébredtem fel. Nem még mindig nem gyujtottam rá, a reggeli-ajaj-mentőszálat leszámitva, tehát összegezve, 2 nap alatt egyetlen szál. Igyekszem ezt is lefaragni, s kompenzálni sok rágcsálnivalóval. Másfelől szomorúan csekkoltam hogy doclerröl a fele tartalmat törölték...sorozatok, filmek. Az hiszem megyek és tápanyaggal töltöm fel a szervezetemet, majd alvás csapó kettő és holnap újból iskola, marketing ZH. nagytaps.



A bejegyzés trackback címe:

https://laney3000.blog.hu/api/trackback/id/tr201011648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása